به وب سايت خانم دکتر سمیرا پرتابی خوش آمدید

0 %
دکتر سمیرا پرتابی
دکترای پزشکی از ایران
کارشناس تریکولوژی و انستزیولوژی
درمجهزترین مراکزتخصصی دراستانبول
  • شهر
    استانبول
  • تلفن
    905551485000
  • اینستاگرام
    kashtemoo.istanbul
کاشت مو و ابرو طبیعی
تزریق ژل لب
بوتاکس
هایفو تراپی
لیفت پوست با نخ
پی آر پی
مزوتراپی
ترکی
انگلیسی
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کاشت ابرو و نکات پیوند ابرو

18 خرداد 1401

در کاشت ابرو مهمترین و قابل توجه ترین مورد خواب مو های پیوندی می باشد .

در تاج ابرو ساقه ها با زاویه ۹۰ درجه ; در سینه ابرو به صورت افقی کاملا خوابیده به روی هم و در امتداد دم ابرو حدود ۱۰ درجه بهترین نتیجه را به دنبال خواهد داشت .

زمانی که روش عمل به صورت جراحی انتخاب می شود; چون ساقه ها بلند هسته اند و از آنجایی که گرافت ها زیر میکروسکوب و با دقت زیاد; تار به تار جدا می شوند این امکان برای تکنسین و حتی متقاضی به وجود می آید; که در حریان عمل خواب ابرو ها رو کنترل کند ; در پایان عمل نتیجه نهایی مشخص و یا قابل قبول باشد .

اما در روش جراحی ( SUT_ FII_FUE) گرافت ها ساقه بلند ندارند و خواب تارهای مو قابل تشخیص نیست ; این روش زمانی مناسب است که قصدتان فقط ترمیم کوچیک و ساده باشد .

محل برداشت گرافت ها حدود چند سانتی متر می باشد ; محل بعد از برداشت توسط نخ دوخته می شود; بخیه ها بعد از ۱۰ روز کشیده می شوند .

نکات

  • کل پروسه عمل بستگی به اندازه و مدل ابرویی که انتخاب شده دارد ; ممکن است ببن ۴ تا ۶ ساعت به طول بیانجامد.
  • در این روش بیهوشی وجود ندارد و از بی حسی موضعی استفاده می شود; بنابراین مراجعه کننده میتواند توسط آینه مراحل را چک کند و نظر بدهد; از روی تخت بلند شود و غذا میل کند،به موزیک گوش بدهد و تلفن خود را چک کند.
  • متقاضیان می توانند در روز عمل طرح مورد نظرشان را قبل از عمل طراحی کنند و بعد به کلینیک مراجعه کنند و یا می توانند از گروه متخصص جهت طراحی در کلینیک کمک بگیرند .

دقت کنید طرحی که انتخاب می شود خیلی بر اساس مد روز نباشد طرح باید طبیعی بوده و به صورت شما بیاید .

  • مراجعه کننده هایی که در سال ۸۵ برای کاشت مراجعه کرده اند; ابرو های نازک بلند و قوس دارد انتخاب کرده اند که در حال  حاظر نه تنها زیبا نیست بلکه یک نقص بزرگ در صورت به نظر می رسد .
  • گرافت های کاشته شده در ابرو; ریشه های مقاوم و لیزر دارند و به راحتی نمیشه آنها را ازبین برد و طرح جدیدی را انتخاب کرد.
  • خیلی از مراجعین بر این باور هستند; که اگر ابروی پهنی را روز عمل انتخاب کنند بعدا می توانند تعدادی را بردارند و شگل ابرو را تغییر دهند ; در اینجا این نکته قابل توجه است ; ساقه ها مثل ساقه ابرو طبیعی نیستند که بعد از برداشت حدود یک هفته بعد رشد کنند ; بلافاصله بعد از کنده شدن یعنی حددود ۲ روز بعد از پوست بیرون میزنند و شما مجبور می شوید برای تغغیر مدل هر روز برای آنها وقت بگذارید .

پس بهتر است طرحی که ساده باشد و همیشه به صورت شما بیاید را انتخاب کنید .

 

ارسال شده در کاشت ابرو
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حفوق برای خانم دکتر سمیرا پرتابی محفوظ است.ارائه توسط یونس سلخی